فضول باشی
فضول باشی

فضول باشی

هرگز برای حفظ رابطه، این کارها را انجام ندهید


هر زنی خواستار یک رابطه‌ی شاد است و گاهی حاضر است برای پایداری رابطه از خودگذشتگی کند. این از خودگذشتگی اغلب باعث می‌شود زنان، خوشحالی خود را فدای رابطه کنند. اما راه نجات یک رابطه این نیست. لزومی ندارد برای داشتن یک رابطه‌ی خوب خودتان را فدا کنید. در این مقاله در بنیتا، نبایدهای یک رابطه‌ی موفق را می‌خوانید. 

 

نیازی نیست همه‌ی مشکلات همسرتان را حل کنید

حتی اگر همسرتان مشکلات مالی جدی دارد یا در محل کارش به مشکل برخورده است، هیچ‌وقت نباید تلاش کنید همه‌ی مشکلات او را به تنهایی حل کنید. با این کار، شما از همسرتان فردی بی‌اراده و ترسو می‌سازید که از قبول مسئولیت مشکلات بعدی در آینده فرار می‌کند. به خاطر داشته باشید که شما یک زن هستید نه یک ماشین که توانایی انجام هر کاری را دارد.

لزومی ندارد همیشه هدایای گران‌قیمت به او بدهید

بهتر است به هم هدایایی بدهید که ارزش یکسانی دارند. خریدن هدایای گران‌قیمت برای کسی که دوستش دارید، به‌خصوص زمانی‌که قادر نیست این لطف شما را جبران کند، باعث می‌شود احساس بدی به او دست بدهد. علاوه بر این، اگر همسرتان قدر این محبت شما را نداند، به راحتی از علاقه‌ی شما سوءاستفاده کرده و هرآنچه می‌خواهد به‌دست می‌آورد.


برای او احساس ترحم نکنید

برخلاف زنان، مردان عاشق دخترانی نمی‌شوند که برای آن‌ها احساس ترحم می‌کنند. به خاطر داشته باشید اینکه همیشه در کنارش هستید، به این معنا نیست که رابطه‌ی شما عمیق است. یک زن عاقل به جای این‌که همسرش را به غصه خوردن و پشیمانی تشویق کند، او را برای موفقیت‌های بیشتر حمایت می‌کند و به سمت اهداف بزرگتر سوق می‌دهد. این یکی از اسرار یک رابطه‌ی شاد است.

نگفتم؟

این کلمه را هرگز به کار نبرید حتی اگر ۱۰۰ درصد حق با شماست. با این کار شما به همسرتان نشان می‌دهید که از او باهوش‌تر هستید و این اصلا مودبانه نیست. هر مردی نیاز دارد احساس کند مهم است. اگر تلاش کنید برتری خود را به او القا کنید، در داشتن و حفظ یک رابطه‌ی شاد و پایدار با مشکل مواجه خواهید شد.


زندگی شخصی و شغل خود را فدای یک رابطه نکنید

پیدا کردن عشق زندگی به معنای رها کردن دوستان و شغل نیست. متاسفانه اگر زندگی شخصی خود را برای یک رابطه فدا کنید، عشق زندگی شما هم روزی علاقه‌اش را به شما از دست خواهد داد. هرچه تنوع زندگی شما در خارج از منزل بیشتر باشد، همسرتان بیشتر شما را تحسین کرده و قدر شما را بیشتر می‌داند. اما به خاطر داشته باشید که افراط و زیاده‌روی و فراموش کردن زندگی مشترک، خود نیز خطر دیگری است.

ظاهر خود را تغییر ندهید

کاملا طبیعی است که یک زن تمایل داشته باشد برای مرد مورد علاقه‌اش زیبا به نظر برسد. اما اگر همسرتان شما را مجبور می‌کند ظاهرتان را تغییر دهید، او شخصی نیست که مناسب شما باشد. اما اگر با مهربانی از شما درخواستی کرد که می‌توانستید موافقت کنید، لجبازی نکنید؛ این مساله نه‌تنها آسیبی به رابطه‌ی شما نمی‌زند، بلکه باعث مستحکم شدن روابط احساسی شما نیز می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد