فضول باشی
فضول باشی

فضول باشی

آمیزش جنسی چیست؟



میزش جنسی چیست؟

آمیزش جنسی به معنی نزدیکی و جفت گیری است که بین دو دو غیر همجنس انجام میشود که منجر به ارضا نیاز جنسی میشود. آمیزش جنسی بین حداقل دو غیر همجنس میتواند منجر به تولید مثل شود.

 

اعضا درگیر در آمیزش جنسی

اساساً تمام نقاط بدن قابلیت تحریک جنسی را دارند اما برخی نقاط به دلیل تراکم رشته های عصبی مربوط به لذت جنسی به عنوان ارگان های جنسی شناخته می شوند.

نقاط تحریک پذیر در آمیزش جنسی، در بدن زنان پراکنده تر و فراوان تر است وعلاوه بر دستگاه تناسلی نوک پستانها ،باسن و حتی لاله گوش، قوزک پا و یا گردن را در بر می گیرد.در آمیزش جنسی لب و دهان نیز به دلیل پوست نازک خود می توانند حساسیت زیادی نسبت به تحریک جنسی داشته باشند.  


حالات مختلف آمیزش جنسی و نزدیکی بین زن و مرد: حالت اول آمیزش جنسی، این سنتی ترین نوع آمیزش جنسی است که بسیاری برای اولین بار آن را انجام می دهند و بدین صورت است که زن در زیر قرار گرفته و پاهای خود را به اندازه ای که احساس راحتی کند باز می کند و مرد در میان پاهای زن دراز کشیده و عمل دخول را انجام می دهد. در این حالت بهتر است که هراز چند گاهی مرد تمام بدن خود را با بدن زن تماس دهد, حالت دوم این نوع آمیزش جنسی را اصطلاحا پهلو به پهلو مینامند. در این حالت هم مرد و هم زن به پهلو خوابیده و عمل دخول را انجام میدهند. البته میشود حالت اول را به این حالت پیوند زد, یعنی به همان صورتکه مرد روی زن قرار گرفته بود دوتایی به پهلو بخوابند.در مورد نحوه قرار گرفتن دست و پاها, بهتر است که آن را به عهده خانم گذاشت تا به هر صورتیکه راحت تر است, آنگونه انتخاب کند. در این حالت از آنجایی که اکثر نقاط بدن مرد و زن با یکدیگر در تماس خواهند بود لذت بیشتری عاید طرفین میشود.این حالت از آمیزش جنسی از آنجا که زن متحمل فشار زیادی نمیشود و آزادی عمل مناسبتری دارا خواهد بود, در بین خانمها طرفداران زیادی دارد.

در دوران حاملگی بدن زنان دچار تغییرات فیزیکی و درونی میشود. این تغییرات میتواند در برخی از زنها منجر به افزایش تمایل جنسی و در برخی منجر به کاهش میل جنسی و حتی زدگی از تمایل جنسی در طول دوران حاملگی گردد. از آن جا که برخوردهای زن و مرد و فشاری که بر بدن خانمها در هنگام نزدیکی وارد می شود ممکن است به جنین آسیب وارد کند لازم است تا سکس در هنگام بارداری زن با ملایمت و احتیاط انجام شود. روش های مناسب روش در این روش زن زانو زده و مرد از عقب دخول را انجام می دهد. برای استفاده از این روش در زمان بارداری زن باید کف زمین خم شده و تمام قسمتهای سینه و دستان خود را روی زمین بگذارد به طوری که هیچ فشاری بر شکمش وارد نشود. در این حالت بهتر است چند بالش نرم در زیر شکم و سینه زن قرار گیرد تا فشار کمتری بر زن وارد شود. روش پهلو به پهلو در هنگام حاملگی باید از عقب انجام شود یعنی مرد پشت سر زن دراز بکشد و زن پاهای خود را باز کند تا نزدیکی صورت بگیرد.روش هایی که زن در بالا و مرد در زیر قرار دارند این روشها برای آمیزش جنسی و نزدیکی از راه مقعد و برای خانم هایی که جثه بسیار کوچکتری از شریک جنسی خود دارند نیز بسیار مناسب هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد